Hem canviat d'adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.
Sereu redirigits al nou lloc en 5 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.
ESTEM APRENENT MOLTES COSES EN EL PROJECTE QUE ESTEM FENT SOBRE ELS NÚVOLS I UN MATÍ HEM SORTIT AL PATI PER OBSERVAR EL CEL. HEM MIRAT EL COLOR QUE TENEN ELS NÚVOLS I LES DIFERENTS FORMES QUE HI HA. HEM PENSAT SOBRE QUINES FORMES ENS RECORDAVEN ELS NÚVOLS QUE HEM VIST I PER ACABAR HO HEM DIBUIXAT I ESCRIT EN UN FULL. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!
Aquest curs hem tornat a engegar els espais d’aprenentatge a cicle inicial amb tots els infants de primer i segon barrejats. Els hi està encantant l’experiència! Fem dos dies a la setmana i ja esperen amb ganes la pròxima sessió per seguir gaudint de les propostes. Us deixem un recull de fotografies.
La classe de 2nB estem investigant la ciutat de Sabadell i hem descobert que fa anys va ser una ciutat molt important en el món del tèxtil, fins i tot li deien la Manchester catalana. Molta gent que vivia aquí es dedicava a treballar en fàbriques i als telers. Alguns dels nostres avis i àvies eren teixidores, filadores, ordidores, cosidores...
Ens hem volgut apropar a la feina que es feia en els telers i per aconseguir-ho hem fet el nostre propi tapís amb un teler manual! Ens ha encantat l’experiència! Aquí podeu veure el procés i els resultats finals. Estem molt contents amb els nostres tapissos de llana!
Al setembre els nens i nenes d'EI 4B van triar el nom de la classe: som "els caimans"

L'alumnat de 4t estem creant un còmic per presentar-nos al concurs del Còmic de Barcelona. Enguany la temàtica és la Cultura de la Pau, incloent-hi els estereotips de gènere.
Per tal de fer un bon còmic hem demanat recursos a la biblioteca Vapor Badia: llibres de còmics per analitzar i extreure les caracterítiques d'aquest gènere i llibres sobre la Cultura de la Pau.
L'alumnat de quart hem après a ballar una dansa tradicional: ELS NANS VELLS.
És una de les comparses de "La Patum de Berga" i és ballada per quatre capgrossos.
Ens feia molta il·lusió mostrar la dansa, especialment perquè l'hem ballat amb els capgrossos de l'escola, que per culpa de la pandèmia feia tres anys que no sortien a ballar!
Així doncs a classe hem escrit un correu electrònic, convidant als nens i nenes d'educació infantil a veure'ns ballar i a conèixer als capgrossos, al final tots i totes els que han volgut han pogut posar-se el capgròs.
La grogueta, el pintor divertit, el Martí Craft, el cuiner Pol, el científic boig, la granota Boti Boti, el Porqui Punki i l'avi Miquel.
Tant l'alumnat de quart com el d'infantil ha realitzat també un treball significatiu de llengua, tot descobrint les parts d'un correu electrònic i utilitzant el llenguatge adient tant per convidar com per a donar reposta a la invitació.
Ha estat una bonica experiència compartida!
Voleu conèixer l'escola? Les jornades de portes obertes seran els dies 22 i 23 de febrer a les 16h al gimnàs de l'escola. Si voleu...